=(

publicerat i Allmänt;
Ja nu är den här helgen över. Och de va absolut inte en av de bättre
vill jag mena...
De va en tung och overklig dag igår och natten blev inte mycke bättre
Jag va så trött så ögonen näst intill blödde på mig, svullna, rödsprängda och svidiga efter att
gråtit floder

När jag la mig i sängen så kändes de så skönt att man skulle sova ist blev de en panik, svettningar
snurra runt, runt. Somna till drömmde mardrömmar vakna av panik och dyngsur av svett..
Sen låg jag och fundera snurra ännu mer runt runt, somnade till drömmde mardrömmar
vakna av panik och svett och så har de hållt på hela j*vla natten =(

Klockan 8 ringde svens larmklocka och då klev jag upp.....
Så nu sitter jag här med mitt kaffe, funderar och undrar varför hon dog?!!??
Ovissheten gör mig galen....jag kan inte släppa de

Ljuset vid hennes foto brinner och tårarna slutar aldrig att rinna ner för mina kinder =(
De är orättvist!



<3

Kommentera inlägget här :