Trött

publicerat i Allmänt;
Gud så trött jag va när klockan ringde imorse... jag hade kunna gjort vad som helst
bara jag fått lega kvar =( men tyvär så va de ju bara att slita sig upp!
Sen fanns de fler i familjen som va gör trött, lilla emilia va helt slut i kväll.

Varit hos dagmamma hela dagen och lekt och när vi kom hem vid 3 tiden gick hon
direkt ut och lekte med kompisar.
Hon har lekt och lekt, klättrat i träd, ramlat ner från träd vilket resulterade i att
hon har gjort illa benet!

Hon gosade ner sig i mitt knä med snutten och en filt sen slocknade hon så skönt i min
famn, mitt älskade lilla hjärta <3
Så nu sover hon sött!

Själv ska jag sätta mig och betala räkningar vilket är mindre roligt... Sen får de bli tv och soffan
innan jag själv kryper ner.

Zzzzzz

Kommentera inlägget här :