lördag

publicerat i Allmänt;
Lördag hela dan.. ja den dagen sprang ju bara iväg åh inte blev de nå handlat av julklappar heller :S
Jag vaknade liksom efter 11 idag... Hm de va ju riktigt länge sen som jag sov så länge. Får helt enkelt göra ett nytt försök i morgon =)

Min lilla familj har som sagt åkt till funäsdalen - Själv jobbar jag på kvällarna 16-21 inte världens längsta dagar vill jag mena. Jag är resurs just för tillfället då dom behöver hjälp med en "brukare" som dom har problem med så mina arbetspass går ut på att endast ta hand om den personen... Där i mellan hjälper jag till med de andra orka vara sysslolös och vänta på att tiden ska gå.

Även om de är tyst, lugnt och skönt här hemma så saknar jag mina hjärtan ♥ ingen emilia som ropar på mamma i tid och otid och ingen sambo att skeda med :P hehe ja så kan de ju va.

Just nu spelas musiken på högsta volym och fy vad skönt att bara få vara och fundera...

Nja dax att göra mig klar och sen bege mig iväg!
Ha en trevlig kväll =)

Kommentera inlägget här :