2011-12-13

publicerat i Allmänt;
De har gått 7 månader sen jag började med min medicin och nu har jag bestämt mig för att jag vill sluta!
Bokade en telefontid med min läkare så nu har vi kommit överens om en nedtrappning på 1 månad - dock kan de ju ta längre tid beroende på hur jag mår när den trappas ner.
Jag hoppas at de ska gå "smärtfritt" de jag är rädd för är att jag ska få såna där hemska panikångest attacker :S . . Läkaren sa ju att jag säkert skulle få de men behöver ju inte bli av de värsta slaget eller kanske bara någon gång ibland, men de visar sig jag hoppas att de som sagt ska funka bra. Blir de katastrof ja... då är jag nog helt enkelt inte redo för detta. Men den dagen den sorgen =) I morgon börjar jag nedtrappningen =))))))


Nu ska de slutas att knapra  piller :P Mot nya glada dagar UTAN medicin!!!


Kommentera inlägget här :