Bläääää

publicerat i Allmänt;
Ja de va ju en kul jobbe helg... eller så inte!
För de första så har jag en skit jobbig huvudvärk sen ett par dagar tillbaka plus att de gör skit ont i hela ögongloben när jag försöker titta åt siderna, upp eller ner. De liksom "pulserar i hela huvet när jag ska göra nåt men så länge jag inte gör nåt avancerat så går de bra.
I förrgår natt fick jag en sån jävla panik ångest attack så jag va fan nära på att ringa 112, hela dagen igår på jobbet va skit jobbig och en mongo huvudvärk som inte gjorde saken lättare.

När jag hade slutat och satt mig på tåget så brast jag i tårar - De gick inte ens att hålla emot.... De är ju skit jobbigt när de svackar så väldigt, ibland känns de verkligen hopplöst men jag vet ju oxå att jag har haft bra veckor oxå så jag måste väl kanske se de positivt att de finns ju även bra tider.

Hur som haver så orka jag inte med denns huvudvärk så jag ringde 1177 (orka åka på detta inkompitenta sjukhus)
för att fråga om råd ... Damen jag pratade med hade själv aldrig haft huvudvärk så hon kunde liksom inte uttala sig om en sån smärta typ.... Men hon misstänkte typ migrän men hon ville faxa upp papper till akuten så dom fick kolla...
Så där rök min chans att slippa åka dit de va ju liksom bara att göra de.

Väl där kolla dom blodtryck, syresättning och för att inte glömma så kolla dom en temp oxå..gaah
Läkaren gjorde en del "test" känsel, balans mm undrade om jag eller någon i släkten haft migrän men som sagt jag har aldrig haft och jag vet faktiskt inte om nån i familjen har de heller.

Doktor skicka med 6st Citodon plus att jag skulle hämta ut på apoteket imorn... Öm om jag ska vara ärlig så tänker jag skippa att ta dom för jag kommer verkligen att sväva i de blå. Vilket jag inte alls har någon lust med hellre går jag runt med sprängande huvud.
Man kan ju visserligen prova med en halv och skulle de bli obehaglit av bara en hsalv så får jag väl ringa och be om en svagare värktablett.

Sjukdag idag och imorn sen får vi se hur de blir med resten av veckan. Hoppas innerligt att de släpper snart - Helst nyss! Sen tycker jag att är de någon form av migrän så ha man väl inte de i flera jävla dagar? Eller???

Jaja de visar sig nu ska jag iaf vila en stund.

Kommentera inlägget här :