Torsdag

publicerat i Allmänt;
Ja då har man ännu en jobbar helg framför sig....
Känns nästan som att man iinte gör nåt annat än att jobbar helger men nästa helg är jag iaf ledig och även långledig de kommer att uppskatas! =)

Alltså beställer jag sol och värme Mycke värme ska jag ha då! Vädret som är nu tycker jag verkligen inte om rena rama hösten och de gör en ännu mer deprimerad....
Så därför skulle jag helst vilja åka utomlands några veckor fy så skönt.

Jaja tillbaka till verkligheten och bort från drömmar om sol och värme för de kommer ju inte hända ändå...
Annars då hur mår jag?! Ja jo jag måste säga att de faktiskt är bra - känns som att orken har kommit tillbaka helt förutom att jag känner mig sjukt trött jämt men de struntar jag i...
De som kan få mig att svaja lite är när de blir för rörigt och stressigt på jobbet eller hemma man är fortfarande skör men hade tänkt att försöka ta tag i lite motion nu när man har lite ork.

Sen måste jag fortfarande jobba med mig själv och hantera saker men de kan jag faktidskt inte klara av själv
De blir terapi nåt tag och förmodligen läkarbesök om hur de blir med medicinen har ju redan ätit i nsätan 4 månader lägsta behandlingstiden är 6 månader så de är ju inte så långt kvar... Undra hur livet kommer se ut då?!!
Faller man tillbaka eller står man kvar fast vad vet jag man kanske får äta ett tag till anntar att de är läkaren som bestämmer de... För hur vet man igentligen att man "överlever" utan, de är ju ändå medicinen som gör att man klarar av att leva "normalt"

Ja mycke tankar har man men allt har sin tid - de blir nog bra hur som helst huvudsaken att jag mår bra =))))

Nu gosar jag ner mig i soffan med Emilia <3



Kommentera inlägget här :