Torsdag

publicerat i Allmänt;
Då va de slut på långledigheten... har jobbat idag och jobbar hela helgen.
Fast efter 5 dagars ledighet så kan man ju inte klaga på att man måste jobba... =)

Igår va jag iväg och tränade MRL så jävla skönt va de - nästan lite underbart fast de va hur jobbigt som helst..
Kläderna va ju lika blöt som när man tar ut från tvättmaskin :P Min själ mådde ju riktigt bra av att få pressas på de viset... Imorse kändes de helt ok men allt längre fram på dagen så kom de en djävulsk träningsvärk.  Jag ska vara glad om jag kan gå på dom imorn för ikväll ska oxå tränas fast Body step..

Träna, yoga och avslappningsprogram... fan jag kommer ju bli värsta eliten jö =) Men om jag ska vara helt ärlig så hade jag aldrig ens tänkt tanken på att träna eller nåt sånt om de inte va för att man mådde som man gör

Så nu tänker jag vila lite så jag orkar me träningen.

Hej svejs!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av laura:

Du är så duktig! keep it up så ska du se att du är ur skiten snart.. =)

Kommentera inlägget här :