Rensning!

publicerat i Allmänt;
Idag har de rensats i klädskrubb och förådet ute. Jag tycker absolut inte om när de är stökigt MEN jag måste liksom ha ett ställe där jag bara kan få ha stökigt och kasta in saker åå med de bara smälla igen dörren =)
Just därför har skrubben blivit ett "offer" för de.

Idag tog jag Och Ulle tag i de... Vilket tog nästan hela dagen. Mycket saker/kläder/gardiner mm som har kastas nu och mycke plats blev de oxå!



Riktigt skammligt för hur de såg ut.. USCH!!!!






Nu blev de liksom bättre plats =))))






De blev ju liksom en hel del om man säger så =)

Så nu mår min själ bra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laura:

är det där jag ska sova? =D

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Hahahaha nä då lilla vän du slipper de, ja lovar =)

Kommentera inlägget här :