Onsdag

publicerat i Allmänt;
Idag får de bli en del tvättning IGEN... Ibland önskar jag verkligen att man bara kunde kasta kläderna när dom va smutsiga och sen köpa nya för herregud vad jag kommer tvätta ihjäl mä snart :P Tänk den dagen man får fler barn då... Hmmm -  Visserligen så är min lilla prinsessa en mästare på att lorta ner sig och de kan bli flera ombyten per dag.
Men de är ju tur att man har nåt att göra ibland så att säga ...

I morgon är de dax att jobba igen huvudvärken har släppt men har fortfarande himla ont i ögongloben när jag tittar. Jag skippade Citodonet, kändes liksom inte så roligt om jag ska gå runt och små sväva i de blå... tycker de är tillräckligt jobbigt när man har panikångest och hela världen känns som en tecknad film.
Tur jag bara jobbar imorgon kväll och på fredag dag sen är jag långledig till nästa torsdag =) tjohooo

I helgen är de Mittia mässan så på fredag kväll ska vi på festen inne på Mittia med mat/dryck och underhållning på Lördag dag blir de att kolla runt på mässområdet.. Bara hoppas att de INTE regnar för då drar jag genast täcket över huvet!
De bästa är iaf att Larva (emilia säger så) kommer upp och ska vara med oss i helgen =) Vi ska nog hinna med en åh en annan promenad och terapi under tiden hon är här... Tur dygnet har 24 timmar och att man slipper vakna upp och känna den där hemska bakfyllan som vi har en tendens till att få när vi umgås :P

Men nu kallar tvätten....



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laura:

Ja, nog fan blir det terapi ska du se. ojoj. =)

Kommentera inlägget här :