Ny vecka

publicerat i Allmänt;
Ja de kanske är dax för en liten uppdatering - Va ju ett tag sen nu...
De har iofs inte hänt så mycket, har mest jobbat och slöat hemma Men i helgen så hade vi kalas.
Först åt vi middag hos våra underbara grannar som tack för vi brukar passsa barnen eller bara vill ha dom ändå
dom har nästan blivit som våra små "fosterbarn" =)))) hehe
De är härligt med barn även om de vissa stunder är väldigt jobbigt.... =)

Efter middagen hade vi bjudit hit svärföäldrana med svåger/svägerska och respektive då dom skulle fira mig sen jag fyllde år så vi slet med oss grannarna hem ocg firade.
Vi hade gjort tårta och fikabröd och sen blev de även lite fest, de blev lite små slirigt för en del =) Själv håller jag mig till alkoholfritt så jag tillhör inte nån av dom som va slirig iaf :D

Trevligt hade vi och fina presenter fick jag av både grannar och svärföräldrar!
Synd att jag inte fick fram kameran bara....

Imorn och på onsdag är jag ledig så jag tänker endast mysa och slöa känns liksom som att min kropp hemskt gärna behöver de! Gjorde ett ryck i dag efter jobbet med att putsa fönster i kök och vardagsrum samt satte upp nya gardiner som jag inhandlat.
Eventuellt att jag kanske måste ta tag i tvätthögen......................

Nu får de bli en dusch och sen sova! Natti

Kommentera inlägget här :