Hälsohelg

publicerat i Allmänt;
Helgen har varit jätte bra synd bara att den har gått så himla fort =(
I fredags när Laura kom va vi hemma en stund bara sen bar de iväg till Mittiafesten. De va mat och dryck för hela slanten och dessutom en hel massa buggande =) Måste ju erkänna att de va ju inte de lättaste att bugga med folk som va berusad när man själv va nykter.

Men kul va de. Vid 1 tiden blev de Järnvägs och där har man ju inte varit sen i December och som vanligt så blev de tidiga moron innan vi kom i säng...





Ja de va ju även en från American loggers (prog från discovery chanel)

Lördag morgon klev de upp 2 risiga människor (larva och Sven) dom både lukta och såg j*vligt risiga ut =))))
Fast ja ska inte säga nåt för jag kände mig himla bakis jag med fast jag inte drack...
De blev mässa mat hos svärföräldrarna och även lite fest här hemma med grannarna så klockan blev ju även ganska mycke även då.

PÅ söndag va vi alla hurtiga de blev ett varv runt kyrksjön, avslappnings stund och en herre massa yoga
jag måste ju säga att de blev seriösare än vad jag hade trott - och faktiskt himla skönt!!!






Laura har åkt hem och nu är de åter tyst hemma igen =( Tillbaka till vardan och verkligheten!!!




Tack & hej för den här gången lilla vän <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laura:

Tack själv, kära du! Ses nog snart igen =)



Och förövrigt gillar jag verkligen den där bilden när jag och millan spelar kort på balkongen.

Aldrig sett en mer uppgiven människa. Jag då, inte Millan.

Man kan verkligen se att jag har "vad i helvete är det här för regler?!" på tungspetsen. Hehe.



Puss

Kommentera inlägget här :