God kväll

publicerat i Allmänt;
Gud så skönt de va att komma hem.. Sov över på jobbet från fredag till lördag men idag fick jag hemlängtan så måsta bara hem - annars va de tänkt att jag skulle sova där i natt oxå.
Börjar klockan 7 imorn bitti så snart tänker jag hoppa i säng men måste ju vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan hänga den. Inte för att jag förstår varför jag i hela skogen skulle sätta igång den nu...

I vilket fall så har jag varit lite halft invalid... Träningsvärken jag haft va inte att leka med dagen efter MRL:n hade jag sån där skön träningsvärk men sen på kvällen va jag ju iväg på body step vilket va en nära döden upplevelse.
Armhävningar och grejer... sen när fan gjorde jag sånt då?? Nä just de ingen som kan minnas de heller...
Men innerst inne så va de jävligt skönt.. som sagt på morgonen när jag vaknade och skulle ställa mig upp -  haha ja de va fan inte lätt jag kunde verkligen inte gå på benen för att inte tala om att försöka ta sig ner för trappan =)

Bara jag hade hållt igång en stund så gick de skapligt och att sätta sig va de inte ens på tal om!
Nu känns de helt ok så till veckan kör vi igen.

Men nu ska jag måla klart naglarna sen duscha.
Natti natti!

Kommentera inlägget här :