Dagen...

publicerat i Allmänt;
Strålande sol idag så de blev en tur till skogen och plocka blåbär








Mysigt hade vi =)
Efter att vi kom från skogen så va de bara att laga middag och duscha sen va de bara iväg till frissan
eftersom vi skulle klippa oss.




Tyvär blev de lugg igen men vi hade inget val eftersom hon hade klippt sig själv i håret...
Men vacker är hon ändå <3
De klipptes lite över 1 decimeter så nu kan vi fortsätta spara igen.

Jag blev av med en hel del hår jag oxå - Fast en lite svans får jag upp sen får vi se när jag tänker klippa
mig igen.. Min bästa frisör flyttar till Sthlm och hon jobbar bara 1 vecka till =(


Emilia klättrade även upp i ett träd vilket slutade med att hon inte kom ner....


...Så Sven fick rycka in.

Själv har jag nyss tryckt i mig kvällsmacka så nu blir de sängen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av laura:

HAHA! Hon är ju helt sanslös! Fy fan kul, borde ju ringt brandkåren. =D



Bild på ditt barr då?

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

hade sven inte varit hemma så hade de nog fått blivit de alternativet för jag kan inte klättra i träd.. upp kommer jag men inte ner och då hade de blivit 2 som satt där uppe =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tur jag hade klätterskorna hemma...

Kommentera inlägget här :