Vilken Påsk!

publicerat i Allmänt;
De har varit en helt klart underbar Påsk!
Soligt och varmt, god mat och härligt sällskap =))
Vi har även hunnit med åh ha magsjuka emilia och sven insjukna på lördag natt
och har legat som 2 slaktade grisar. Jag har iaf klarat mig och ingen är lyckligare än
jag själv! Bläää

Nu är vi tillbaka till vardagen och till råga på allt så har emilia blivit gör förkyld.
Tanken slog mig igår kväll att hon kan ju faktiskt ha fått allergi eftersom pappa har alla möjliga
allergier och astma så är de ju inte helt omöjligt att hon oxå får de. Men än så länge
är de bara snuva och har inte sätt nå kliande ögon eller svår andning så jag hoppas på en liten
förkylning bara. de lär ju som sagt visa sig snart om de är allergi!

Nu ska jag fortsätta plocka undan här hemma....
ha en bra dag

Kommentera inlägget här :