Måndag?

publicerat i Allmänt;
Var tog denna helg och måndag vägen då?!
Fredag kväll och lördag dag jobbade jag och på kvällen gick jag och hjärtat på Bio
Hur många lingon finns de i världen vilken underbar fim alltså!
Skratt och tårar, jag skulle verkligen kunna gå och titta på den 1 gång till men bara den
kommer ut på DVD så ska den omedelbart inhandlas!

Söndagen va en riktigt slappar dag... fick inte på mig kläder förns vid 3 tiden =) jätte skönt
kan jag tala om. När emilia kom hem åkte vi direkt ner och tog ett varv runt kyrksjön,
hon älskar att cykla den tjejen . .  Sven va hemma redan vid halv 12 idag så då åkte vi ut och rände
i en massa affärer och fika på Finess.
Efter de blev de ännu ett varv runt sjön

Imorgon hade jag tänkt försöka mig på att baka bullar här hemma ... Hmmm har gjort de 1 gång tidigare
på jobbet och då gjorde jag inte ens degen jag bara gjorde själva bullarna
Så imorgon kommer de bli en mycket intresant dag, undra om jag ens kommer lyckas? jag tycker
om att baka men inte baka saker som tar flera timmar och är avancerat.... Man kan ju inte mer än att
misslyckas =)




Men nu säger jag iaf God natt!

Kommentera inlägget här :