Fredag kväll

publicerat i Allmänt;
Ja 1 April som de är så har jag konstigt nog inte blivit lurad idag... Man brukar ju alltid kunna halka dit på
nåt men inte i år.

Trött som jag är idag då jag inte kunde somna i natt :S sita gången jag va upp va klockan
nästan 2 och jag va lagomt trött när emilia vaknade =(
Hon sover bra på nätterna utan gråt och öronvärken blir bättre för var dag =) febern börjar oxå att ge
med sig då hon inte har feber hela dagar längre och den ligger inte högre än 38!

Så förhoppningsvis så är hon på väg att bli HELT frsik nu!!!

Skulle ha jobbat i kväll men eftersom hon är sjuk och jag inte kunnat haft henne på dagis så
fick jag helt enkelt vara hemma men imorn bitti ska jag jobba vilket ska bli rätt skönt
nu när man varit inne en hel del dom sista 2 veckorna.
Emilia och Sven får roa sig själva helt enkelt!!

Så nu tänker jag göra kväller och sussas sött.
Natti natti

Kommentera inlägget här :