De kliar!

publicerat i Allmänt;
Jag skulle lätt kunna ta en rotborste och riva på händerna, jag lider ju av förmodligen
soleksem. jag har aldrig kollat upp de men förmodligen eftersom de kommer
med sommaren och solen.

Dock så kom dom j*vligt tidigt och väldigt mycke i år =( förr om sommrarna har jag
liksom inte brytt mig så mycke i dom då de inte kliat och varit till så stora besvär. Dom har bara funnits där när
jag vistas i solen. Nu håller jag på att dör av klåda och jag smörjer med receptbelagd hydrocortison salva.
som vanligt så hjälper de ju inte!!

Tur de bara är händerna och jag hoppas att de stannar där oxå! Men tillräckligt för att jag vill riva
sönder händerna.
Men fortsätter de att bli värre så får jag väl bo i fingervantar i sommar då! För sola de kommer
jag göra ändå.

Så nu tänker jag missbruka lite mer salva, hänga tvätt och sen sova

God natt!

Kommentera inlägget här :