Lördag

publicerat i Allmänt;
Usch vilken tröki helg.....
Regn regn och åter regn, mörkt dystert och eländigt!
Kom en kompis till emilia och knacka på så nu är dom ute och leker.

Själv tvättar jag en maskin och blänger kaffe.
Lilla ögat är jätte trött så koffein kanske gör susen.



Undra vad man ska göra idag då?!?
Börjar känna mig väldigt rastlös och smått "instängd"
Har jobbat i 3 helger och veckodagar och när jag har varit ledig har man
varit mer död än levande.
Och nu va man ledig i 6 dagar och då har man varit instängd för att fröken har varit sjuk
1 vecka så ja..
de kliar i hela kroppen av att bara sitta inne och glo....

meeen jag kan väl sitta och fortsätta fundera jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

men nästa fredag blir det andra bullar =)

2:a kommentar, skriven , av Mohammed Al Shari:

Tjena kompis!



Veldit vaker blogg. Söt =)

Kommentera inlägget här :