Tandis

publicerat i Allmänt;
Så va de dax för tanläkarbesök för emilia igen...
Nu är det andra tiden jag skjuter upp... Har själv tanläkarskräck så blir
automatiskt att jag skjutit upp den :S

Hon går hos folktandvården och jag har privat tandl i Järvsö
Jag hatar nämligen folktandvården!
Ryser bara jag kommer in där....

Men nu har jag fixat så hon ska få ha min tandl i Järvsö och vi ska även få en ny tid
för undersökning åt henne så då får jag avboka hennes tid på folktandvården
en tredje gång =)

Jag krånglar hellre med att åka till järvsö till tandl än att gå på folktandvården
är man rädd vill man gärna ha någon som är lugn, försiktig och förstående
vilket jag ALDRIG upplevt på folktandvården.. finns väl knappt en svensk tandl där nu för tiden heller.

Så nu kan jag slappna av när jag vet att hon oxå får en bra tandl!!!

Kommentera inlägget här :