Skogen

publicerat i Allmänt;
Efter frukosten och morgonens sysslor så klädde vi på oss och gjorde massäck
sen gick vi iväg till skogen för att ta en utomhus fika=)

Blåsigt kallt och eländigt är de ute men ja de gick ju endå.
Även mormor följde med oss!


Emilia bär ryggsäcken med massäcken...





Så ja...Undra vad vi ska hitta på resten av den här dagen då?!?!
Känns som att vara ute inte är ett alternativ för mig iaf.... Skogsturen räckte
alldeles utmärkt för mig. Känner mig inte så pigg heller så vill helst vara inne
men emilia hon leker utanför hon med sin bebisar och roar sig på egen hand.

Jag ville att vi skulle vara inne och pyssla eftersom de är STORM ute men de
vill inte hon så då får hon väl vara ute då =) skruttunge <3

Jag får helt enkelt dona på här inne jag då ist...

Kommentera inlägget här :