Pust =)

publicerat i Allmänt;
Vilken dag=)
7:30 åkte jag och Fia till svärföräldrarna för att hämta släpvagn sen begav vi oss mot S-vall
Vi hämtade upp Kia i.... Hmmm ja nu vet jag inte vart de va men någonstans efter Hudik =)
Klämmig tjej måste jag säga....

Sen har vi spenderat ett x antal timmar på IKEA och självklart några varv inne
i alla kläd affärer =)

Va hemma 18 så de blev en lång dag...

Och att gå med Fia kommer jag aldrig göra... haha löv ya gummsan

Jag går hellre med Sven som ändå är kille.
Fia ja hon är värre än vad killar är i en affär så då kan ni ju tänka er hur de va =)

Men vi har haft trevligt och mycke pengar har spenderats :S

Sängen är på plats och nu blir de än dusch och sen ska jag sova som en GUD!!!!!!!


Natti natti!

Nä men va trevligt kom just på att man ska ställa tillbaka klockan oxå,
sova extra länge imorn bitti...kan jag behöva för har blivit förkyld IGEN!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Löve you to =) men jag är inte så hemsk väll körde ju även fram kärran till dörren så ni slapp gå =)

Kommentera inlägget här :