Måndag

publicerat i Allmänt;
Så va de måndag igen då..
En riktigt tråkig dag måste jag säga.

Dagen i S-vall var kanon =)
Lite ny kläder till Emilia och en del nya saker till henne blev de oxå.
En MASSA plock får man alltid med sig från IKEA
men i slutet på denna månad ska jag åka med Fia till ikea igen och då blir de en säng.


Den sängen men om de blir vit eller svart vet jag inte.
Jag vill vit hjärtat svart.


Sängbord som sven vill ha....

De här vill jag ha....
så ja vi får väl se vilken färg och bord de blir.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Vet du vi valde med mellan dem sängborden o när jag kom till Ikea så var det bordet snyggast som sven vill ha, det andra är bara snyggt på bild.

2:a kommentar, skriven , av Madeleine:

de tyckte faktiskt inte jag.. kollade nu när vi va på ikea men ja jag vet faktiskt inte.. får se hur de blir

Kommentera inlägget här :