Fy f*n

publicerat i Allmänt;
Hur kan man publcera på sin blogg om andras olycka???
Jag läste en blogg som hade skrivit om den här stackarn som hängt sig
live på internet och hans konversationer på internet...

Den här människan hade länkat till videon och alla konversationer
IDIOT som jag va så öppnade jag de....
JAg ville inte se men ändå så öppnade jag de och fy så dåligt jag mår nu!

Fömodligen så kommer jag inte kunna sova och somnar jag så kommer
jag drömma mardrömmar...

När nåt sånt här händer vilket inte hänt i sverige (tror jag) att någon sänder live så tror man ju
faktiskt inte att de är verkligt!

Jag tycker de är riktigt oförskämt och fruktansvärt att publicera något dyligt
i sin blogg! Jag själv skulle ALDRIG göra de.

Jag var bara otroligt dum nog som öppnade länken!!!!

=(

Kommentera inlägget här :