Fredag hela dan

publicerat i Allmänt;
Fröken fräken har varit hos sin dagmamma idag och nu leker hon ute..
Själv gör jag inte så mycket. Mest rastlös faktiskt.......
Sven jobbar kvällen så jag och Emilia ska ha fredagsmys helt själv
Äta god mat och bara mysa =)

Imorn ska de handlas, förbereda för smörgåstårtor
Sven fyller ju år på Onsdag så på söndag blir de fullt hus.

Igentligen skulle jag ha behövt tagit reda på tvätt... men orka =) får
bli kvälls göra när fröken har somnat.
Man ska väl ha nåt att göra då oxå antar jag!

Men nu tror jag att jag ska gå ut i solen en stund, men känner mig illamående och konstig hela tiden.
Hatar åh vara illamående.... Fy

Men de är nog bäst att sluta hänga med dator och pallra sig ut om man ska hinna
se någon sol idag =)

Hej svejs!

Kommentera inlägget här :