***

publicerat i Allmänt;
Jaha då har man en ny vecka framför sig då.
De är ju inte direkt något härligt väder ute... Mörkt och grått, snart kommer
de väl en massa snö oxå.

Emilia leker ute som vanligt, hennes liv att få vara ute hela dagarna.
Igår hade emilia och Nils picknik ute i skogen, så himla söta =)
Men mycke hyss blir de oxå när dom leker men oxå mycke skratt!

Vill att de ska bli sista helgen i oktober nu så vi får åka på ikea och köpa säng =)
Eftersom sven väljer sängbord så tänker jag välja färg och då kommer
de bli en vit säng


Och HELA madrasser, inga skarvar för jag hatar skarven!
Jag får JÄMT sova iden men nu kommer de bli slut på de och jag ska
sova ihjäl mig i den =)
Med andra ord sova som en GUD

Tvätt maskinen rullar som vanligt... Every day!
Men vad vore livet utan att tvätta... fniss

Kommentera inlägget här :