Åh så va de med de...

publicerat i Allmänt;
Jaha så va de kväll igen då.
Har bara haft de lugnt och skönt.... ätit massa mat och svullat
kladdkaka och grädde, de är göttans de =)

Min så kallade förkylning har fortfarande INTE brytit ut helt =(
Små snorar och nyser lite då och då.... Dock börjar jag få
smått ont i halsen och sist jag fick ont i halsen drog jag på mig en
totalt värdelös och fruktansvärd halsfluss.
Så nej tack... jag välkommnar ickle sånt!!!

En av presenterna hjärtat fick idag va en förstoring som jag gjort på
deras lastbilar.. -inte jag som tagit bilden, jag stog bara för förstoringen :P

Bilden e faktiskt otroligt fin (måste jag erkänna) ...... men sitter långt in
att jag måste erkänna sånt.... faktiskt =)


Blev iaf en fin förstoring och den får väl snällt hänga på en av väggarna
Fast de inte ska hängas nå lastbilar på väggen!!!!

Ny duschad som jag e så ska jag krypa ner i soffan och invänta Greys =)
Sen blir de natti natti!

Kommentera inlägget här :