FREDAG

publicerat i Allmänt;
skönt med fredag och helg måst jag säga.
Imorse va jag barnvakt åt en lite söting =)
Så himla go och glad och sov typ 2 timmar i vagnen ute.
Måste ju säga att de va himla mysigt att gå ut och gå med barnvagn med en sån
liten... Och JA jag blir sååå sugen.

De härligt att få rå om såna små och Emilia blev helt plötsligt ÄNNU större
Hon önskar sig nemligen en lille-bror hon oxå :P

Men som sagt idag är det fredag och Emilia har åkt till pappa och Mia i helgen.
Jag och hjärtat åkte och handlade när han slutade och när vi kom
hem slängde vi oss i nya soffan och somna.. Jag jag vakna typ 2 timmar senare
och insåg att de va beck svart ute, typiskt :P
Lilla sven ja har sover sött än han....

Ska ta och plocka upp Molly och sen ska jag göra rent hennes "hem"

Mer än så blir de inte i kväll, slapp och slö och de är skönt =)

Hej heej

Kommentera inlägget här :