Torsdag

publicerat i Allmänt;

De enda ljud som är just nu är tv:n....
Emilia sover och Sven sover
Sååå de är ganska tyst och tråkigt just nu.
Sven ska upp vid 24 tiden då han ska till Växsjö (tror jag att de va)... så då kan de ju behövas
lite sömn innan dess.

Imorn åker Emilia till sin pappa och då blir de ännu mer tomt och tyst här hemma.
Jag får nog en lugn hemma kväll själv imorn som de ser ut
vilket kan vara skönt. Iaf dom första timmarna =)
På lördg ska vi på 80 års kalas, trevligt trevligt.

Emilia har varit ute större delen av eftermiddagen sen hon kom hem från sin dagmamma
Hon har lekt med sin tjejkompisar.
De känns verkligen skumt och konstigt att hon leker med sina kompisar själv
och att dom kommer hit och hämtar henne och vill gå ut och leka.
Jag vill inte att hon ska bli stor..
Vill att hon ska vara min lilla tjej för alltid.
Fast ja någon gång måste man ju inse att dom faktiskt blir stor och vill vara själv med kompisar.
Jag får helt enkelt face it att hon inte kommer vara liten för alltid hur gärna jag än vill.

Får nog allt bli en tidig kväll för mig oxå idag....

Dagens citat: "Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen"

Kommentera inlägget här :