Torsdag

publicerat i Allmänt;
Idag har Emilia varit hos sin dagmamma och själv har jag städat...
Riktigt tråkigt men VÄL behövligt kan jag säga :P
Plockade fram påsken oxå, de lilla jag brukar ha.
Tycker inte direkt de är nåt att fira/ eller riva fram gardiner o.s.v för en ynka helg.

Någon kyckling, påskris och lite mer gult duger för mig =)
När jag hade hämtat fröken så gick vi iväg till skogen och plocka lite ris och satte ner i
krukan ute och i vasen inne.
Emilia är riktigt duktig på de här med att pynta.

I helgen tänkte jag att vi skulle blåsa ut ägg och måla dom sånt som en annan jämt gjorde när man
var liten.
De tror jag att hon faktiskt kommer uppskatta då hon är ganska mycket för att pyssla.

Har även beställt kläder åt emilia IGEN.
Ungefär som varje månad..... De finns ju så mycke fint och jag skulle kunna handla ihjäl mig på
barnkläder..
Handlar hellre åt henne än åt mig själv för de är ju grymt tråkigt.

Jaja nog för ikväll nu ska jag faktiskt hoppa ur kläderna och lägga mig.
Tlött ja =)

Gnatt mä er

Kommentera inlägget här :