Redan Onsdag...

publicerat i Allmänt;
Ja nu är det ju snart helg igen, vart tar veckorna vägen?!?
Har idag varit på arbetsf för uppdatering shoppat 2 nya tröjor
och inhandlat färg då jag målar Emilias hylla i hennes rum

Jag kan redan nu säga att det är första och sista gången jag målar.
Hur orkar folk lägga ner tid orka och ens ödsla energi på
att måla?!
De va de absolut de tråkigaste, och ja jag finner verkligen inga ord för de heller...
Folk måste verkligen ha tråkigt som målar i stort sätt dygnen runt.

Jag skulle hellre lägga ner pengar på att köpa nytt i den färg jag ville ha än att måla om!!!!
Eller helt enkelt anlita någon.

Men men nu har jag ju provat och gjort de iaf och de kommer nog som sagt inte
bli mer målning.
Men man ska ju aldrig säga aldrig.

Ska måla en gång till innan jag lägger mig och får hoppas på att de blir bra.
Annars får de bli ännu en gång imöra...

Just nu väntar jag med spänning på att Grays ska börja igen =)
Sweet

Dagens citat: "Den som inte kan hata kan inte heller älska"

Ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här :