Lördag

publicerat i Allmänt;
Ja då har man jobbat första natten då =) De va helt ok att jobba natt.
Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha ett natt jobb men de funkar ju inte
eftersom sambon jobbar skift redan...

Får nöja mig med några extra nätter så här nån gång i bland ist...
Jag somnade vid 7 imorse och sen vaknade jag kl 10 med stora ögon och pigg som en lärka....
Bara de att jag vistte inerst inne att jag INTE alls va pigg.-
Vid 11 somnade jag om igen och sov sen till och från till 16:15
Att sova på dagarna funkar inte så värst bra men nu har jag iaf
dammsugit tvättat, vikt tvätt plocka i och ur diskmaskin och duschat.

Så snart ska vi till Fäla och äta kina mat och sen bär de av till Jarse för ännu en natts jobb.
Handla lite götta måste jag göra innan oxå :P

Hoppas ni Har en bra kväll

Kommentera inlägget här :