tisdag

publicerat i Allmänt;
Usch dagarna går ju så fort.... Kommer bara smälla till så är sommaren över.
Eller sommar kan man ju inte påstå att de är heller när
de är drivis och blåser ibjörnar ute. Gaah

I måndags blev de jobb iaf... Blev ju hemma ett par dagar förra veckan
eftersom vi hade vak och behövde ju ta hand om kära mor och mig själv.... =(

I början av juli blir de begravning.... usch
Men innan dess så ska de ju fixas en del vad jag förstår jag måste iaf ringa och
fixa en sån där blomm krans från min familj.

Jag vet hur jag vill ha den så jag hoppas att jag kan få de så oxå!

Som sagt tillbaka till vardagen.....
Jobbar, tvättar städar och de gammla vanliga
Emilia är sjuk, inte just så snorig men en grym hosta och feber
för 2 veckor sen låg hon i nästan 40 grader så ja de är inget ovanligt här hemma
att hon är sjuk =(

Tråkigt att behöva vara hemma jämt bara.


Kommentera inlägget här :