Jag blir trött för mindre...

publicerat i Allmänt;
Imorn ska vi till Bollnäs igen...
Syrran ska komma, synd bara att man träffas under tråkiga omständigheter.
Mamma ska möta upp mig och emilia på Bollnäs station och tessan
möter hon upp vid sjukhuset.

Jag ska inhandla kläder till emilia igen!!! Jag blir galen snart för hon gör av med ett
par klädesplagg om dagen =(

1 gång om dan får jag kasta kläder...
Antingen har hon gjort hål i byxorna som inte går att laga eller så har hon förstört
tröjerna med fläckar som inte går att ta bort...
Jag anväder alla möjliga bortagningsmedel men inte får jag bort de för de!

De är ju tur att man vet vad man ska lägga pengarna på :S

Gaaaah!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny w:

haha, du har en levnadsglad tjej.

Kommentera inlägget här :