trötter....

publicerat i Allmänt;
Tur man är ledig i 3 dagar för gud så trött jag är.
Kan bero på att man jobbat mycke, sovit lite och festat.

söndagen på Jvg med tjejerna va som sagt roligt, trevlig och lyckad =)
Vilket jag mycke väl kände av igår.... Klev ur sängen kl 17 och jag hade ju
inte just nå ångest heller då de va blå himmel och 30 grader varmt
men som man bäddar får man ligga......

Blev en tur till Sundsvall och käka på MAX på kvällen åh de va väl behövligt med mat
vill jag lova.

sov till 11 idag och inte har de blivit nåt gjort heller... fika och träffat emilia några timmar är vad jag
har roat mig med...

Men nu har jag iaf tvätta 2 maskiner och dammsugit och mer tänker jag inte göra heller mer än att hoppa
i säng tidigt i kväll!

Jag hoppas på fin väder imorn så jag kan ligga ute och sola hela dagen innan fröken emilia
kommer och sover hemma 1 natt....

De känns att hon inte är hemma för jag är himmla rastlös och de känns "busigt" att vara ute och ränna
mitt i veckan.... och vara ute sent på kvällarna
inget man är van vid så jag har just nu noll kolla på vad de är för dag :S

Men nu ska jag ta reda på lite tvätt......

....fast vill helst strunta i de :P

Kommentera inlägget här :