Ny vcka....

publicerat i Allmänt;
Jaha då har man jobbat helgen så imorn är jag iaf ledig =)
Emilia kom hem i lördags då hon har varit 1 vecka med sin pappa och Mia,
eftersom jag har jobbat så har jag inte träffat henne sådär jätte mycke
men hon är iaf hemma <3

Medans jag har jobbat har emilia och Sven fått roa sig själva...
I lördags va dom i Fala på marknad/karneval och självklart
åkt massvis med karuseller.

Vad vore livet utan karuseller =)
I söndags, ja jag vet faktiskt inte riktigt vad dom hade gjort men dom hade
inte varit hemma.... jaja =)

Emilias mormor ringde idag och ville "låna" henne ett par dagar så imorn
åker hon iväg...

Veckan innan hon åkte till sin pappa så sov hon hos mormor
några dagar och när hon kom hem så sa hon att hon ville
åka till mormor igen efter att hon varit hos pappa =)
Mammas Sötnöt, och självklart får hon göra de.....

Lite extra ledighet åt henne från dagis är ju inte fel.

....men nu ska jag gosa ner mig i soffan, känner mig en aning slö...

Tidig kväll i kväll

Kommentera inlägget här :