helg

publicerat i Allmänt;
Så va de fredag igen....
Och snart ska jag lämna millan på dagis och sen åker hon till pappa...
Ska bli rätt skönt men ändå så får jag separations ångest
för att hon ska vara borta.

Själv ska jag jobba hela helgen så jag har att göra ändå...
Imorn ska jag och hjärtat plocka jordgubbar som jag ska ta med på jobbet
vi ska grilla med pensionärerna och äta msassvis med jorgubbar och grädde.
mysigt!

Slutar 21.30 imorn och börjar 06.00 på söndag så jag tänkte
sova kvar på jobbet, känns meningslöst att åka hem för att sen vända och
åka tillbaka och jobba..

Mer än jobb blir de inte den här helgen men sen är jag ledig i 3 dagar och då hoppas jag
på strålande sol =) då ska jag sola, bada och bara vara!

ska väl klämma in en kväll på Järnvägs med Mia på söndag iaf...

Ha en bra Fredag

Kommentera inlägget här :