Fredag.

publicerat i Allmänt;
Ja och som vanligt sä är det dåligt med uppdatering på denna blogg.

Idag är det fredag och som alltid så bara rusar veckorna iväg
Kallt, kallt och åter kallt har de varit mest hela tiden så vi har väl inte
direkt varit ute som vi brukar.

Men då emilia älskar att vara ute vare sig de +30 eller -30 så
ska hon vara ute ändå.
Hon fryser tydligen aldrig medans jag fryser bara jag öppnar dörren.
Burrrrrr

I veckan så har grynet varit hos sin dagmamma som vanligt då de är slut på
julen och ledigheten.
Ganska skönt må jag säga, att man äntligen får återgå till vardagen igen.


De finns inte några planer inför helgen så vi tar den som den kommer.
Något jag skulle behöva göra är att byta gardiner då mina nya äntligen har kommit.
Så nu kan jag riva ner julgardinerna =)
Men de sitter ju i ork och lust för att göra de oxå!

Hjärtat jobbar emilia sover och själv sitter jag vid datorn och sneglar på tv sammtidigt....
Eftersom de inte finns något vettigt att titta på så får de nog bli en tidig kväll.

Ha en trevlig Fredag
/madeleine

Kommentera inlägget här :