***

publicerat i Allmänt;
Min dag blev inte som planerat...
Jag hade en massa måsten men blev inte ett skit gjort.
När jag hade lämnat emilia mötte jag hjärtat vid dörren då lastbilen va på volvo
så han kom hem ist.
Vi åt frulle och sen sprang jag till soffan och la mig, ja de tog inte lång stund
innan jag slumrade.

Jag som SKULLE dammsuga, jag som SKULLE rensa ut byrån och kasta ut den!
Ja jag skulle göra en massa men blev ingenting. typiskt
 Fia ringde och ville komma över på en kaffe... så ja de gick någon timma igen

Fia HADE oxå en massa saker att göra och va dessutom trött så hon gick hem.
Själv SPRANG jag faktiskt till soffan och la mig....
Drog filten över huvet och blunda

Tror ni jag somna????

Nee lilla Fia ringer igen och frågar: Är min nycklar där??

ja jag kan inte annant än skratta för här fanns de inga nycklar och fia kom inte in!
De är bara Fia som lyckas med sånt.... Hon hade nämligen lyckas låst in dom
i sitt garage....... Hmmmm

Hon fick snällt komma tillbaka och umgås med mig ett par timmar till.
Och dessutom plåga jag henne att följa med och hämta emilia på dagis =)
Hon va som en isbit när vi kom hem....
Ja stackars liten<3

Tur hon har delat ut extra nycklar till evi och Terese synd bara att dom inte kom hem förns
vid halv 5
*ASG*


Ha en bra kväll

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tjolahopp:

sååå typiskt Fia.....härlig bild när hon sitter o trycker in lite kaka....bjud henne på glass....de älskar hon hahhahahaha

Kommentera inlägget här :