Tisdag

publicerat i Allmänt;
Idag känner jag mig bättre, har iaf fått ut en del som ska komma ut!!
Så om ett par dagar så är jag nog helt frisk =)

Dessvärre så är min kära sambo dålig nu ist och de rinner
lite i emilias näsa... Så länge INTE emilia är helt sjuk så är jag glad.

Idag har jag dammsugit och torka golven och just nu tvättar jag,
tvättkorgen har varit överfull i ett par dagar nu så idag har jag att göra HELA dagen

Ikväll är det dax för emilias gympa igen de är alltid lika kul att se... Fast jag vill helst att hon ska klara
sig den timman själv utan mig men men....
Förra gången fick dom lära sig att göra kullebytta =) Sött

Emilia har dessutom somnat själv i 2 kvällar nu!
De har nämligen inte funkat att hon somnat själv sen hon slutade med napp i julas
och jag har inte velat pressat henne med att somna själv heller.
Hennes nappar va hennes trygghet för att somna och när dom försvann så blev de
att hon ville att jag skulle sova brevid henne tills hon somnat.
Men nu har vi börjat öva igen =)

Så duktig mitt hjärta!

Ha en bra dag =)

Kommentera inlägget här :