Sköna Söndag!

publicerat i Allmänt;

Så va den här helgen över då....
Helgen har gått super fort och jag har absolut inte gjort
ett dugg.
I fredags låg jag i soffan HELA dagen och kolla på tv,
igår kollade vi på 4 filmer.
Bl a så såg vi män som hatar kvinnor och flickan som lekte med
elden.

Riktigt bra filmer!!!
Filmer som gjorde mig himla upprörd....
Så nu vill jag ju bara se den tredje filmen oxå =)

Idag blir de nog inte så mycke gjort heller.....
Jag hade tänkte att ta en promenad idag men de är
Ett j*vla klit väder så jag tänker inte vistas ute idag!!!

Min lilla tös kommer hem idag oxå! JA de blir skönt, då blir allt
som vanligt här hemma med liv och rörelse =)
Och självklart får man äntligen ligga i soffan och kvällsmysa och kolla
mumintrollen =)
´

Äta frukost kanske!?

Kommentera inlägget här :