Prosit.....

publicerat i Allmänt;
....Ja jag är fortfarande snorigt smått hostig och ja allmänt hängig.
De va faktiskt länge sen jag va så här förkyld, och ja de är inge kul.
Emilia har iaf klarat sig än så länge och lika hjärtat =) hoppas de förblir så oxå!

Som sagt så på Tisdagen så låg jag som ett slakt..
Jag sov i omgångar exakt hela dagen förutom när jag
hämtade Emilia hos sin dagmamma.
Skulle hämta henne och sen lämna henne hos farmor.....

Hon fick vara hos farmor och farfar så jag fick vila och dessutom hade hon
gympa och jag hade verkligen inte klarat av gympan då.

Tur att farmor och farfar finns tillhands och som alltid ställer upp i ur och skur!!!
Dom andra dagarna har varit lite till och från
Har känt mig jätte pigg och allert (förutom förkyld) en minuten men
rätt som de är så mår jag verkligen skit.

Kan nog bero på att så fort jag känner mig pigg så går allt i 190 och allt ska
göras på en gång.
Kanske man ska sluta upp med de tills man är frisk och bara ta de lugnt ist?!

Nä nog om detta klagande......

Just nu viil jag att mitt paket från ellos ska komma. =)
Har beställt lite nya saker.... Mattor, ljus grejer, lampa o.s.v
Dessutom kollat på lite hallmöbler som jag ska ta och beställa oxå men en sak i taget :P
Öööm jo och dessutom ska vi handla nytt köksbord (trasigt de andra) jag har bara inte riktigt bestämt vad
de är för nåt jag vill ha!

Vitt känns inte så j*vla attraktivt när man har små barn faktiskt!
men faktiskt ganska fint...
Annars funderar jag på ett vanligt typ furu/trä bord med höga stolar
som är i svart skinn.
Dom därimot tycker jag e grymt snygga

 
Som sagt så vet jag inte riktigt än.... Hmm

Ha en bra kväll

Kommentera inlägget här :