Hmm....

publicerat i Allmänt;
Börjar bli en aning tråkigt att hela tiden vara förkyld och
må som en överkörd bäver :(
Högra sidan av ansiktet värker som F*N
Sitter igen i bihålen och smärtan är hemsk.

Just nu äter jag alvedon för att må någolunda, jag som inte ens äter tabl.
Lördag natt va jag i stort sätt beredd på att göra vad som helst bara smärtan försvann
jag fick tillslut kliva upp och lägga en handduk i kokhett vatten och lägga
över ansiktet! om de brändes?! Ja de kan jag säga att de gjorde
men de var ändast då de kändes någolunda.

Har iaf fått kortisonspray utskrivet men inget som hjälper än iaf.....
Ont i kroppen och ont överallt.

Vi har iaf varit ute en stund idag då de är så fint väder
Åt kokt korv och blåbärssoppa ute i hammocken =)
Såååå himla mysigt

Nä nu kanske jag ska kolla maten, idag blire lasange

Ha en bra dag

Kommentera inlägget här :