Fredag....

publicerat i Allmänt;
Ja så va de Fredag då.
De kändes inte muntert att kliva upp imorse.
-15 grader och vräkte ner snö, kan de bli så j*vla mycket sämre?!!

Emilia skulle vara utklädd till pippi långstrump idag då de va Atrid Lindgren
tema nere på dagis idag.
Hon va sååå grymt söt

Pippi peruk, en randig och en enfärgad strump och klänning
Ja och självklart så blev de lite smink med rosiga kinder och fräknar =)

Mammas troll<3

Nu är hon med pappa och ska vara med honom till på söndag
så de är en aning tomt här hemma nu.
Alldeles för tyst och alldeles för tomt :(

De är skönt dom 5 första timmarna sen börjar de att vrida sig i  hela kroppen.
Man har liksom ingen att se efter, ingen som ropar efter en hela tiden och
ingen som springer fram och tillbaka och skriker i den högsta decibell som finns.
Man liksom saknar allt de där ändå.

Men helgerna brukar gå så himla fort så snart är hon hemma igen =)

Jag har skottat bort den hemska snön som vräker ner och måste snart ut igen.
Vad är de som är fel???
Kan de sluta snöa?! Vi kommer ju få fira midsommar med stora snödriver :S

Jag kan inte annat än hoppas på att de blir en kanon sommar!!!!
Gud nåde annars......

Ikväll ska jag bara vara för mig själv eftersom hjärtat jobbar hel dag och
emilia som sagt inte är hemma.
Tända ljus och bara mysa, de är vad jag ska göra. Exakt heela dagen oxå =)

Ha en bra fredag kväll

Kommentera inlägget här :