Burrrr

publicerat i Allmänt;
Så va de kallt igen då. När vi klev upp hade vi -30 och fy bubblan säger jag då!!!
Antingen snöstorm eller så är de -30 kan de inte vara något mitt i mellan!?
Jag vill faktiskt ha vår nu men de får vi nog allt vänta me som
de ser ut :S

Emilia somnade på min arm igår kväll när vi kollade på mumin
Hon sov från 18:00 till 22:30 som en ängel
sen vaknade hon och kom och la sig med mig i sängen.
Sen började hon att hosta som tusan, tillslut frågade jag om vi inte skulle
kliva upp och lägga oss i soffan med Sven och kolla på tv.

Så klockan 23 låg vi i soffan och myste =) Tog hostmedicin och drack lite välling
23:30 la vi oss igen och sen sov hon som en stock resten av natten.

Idag har vi legat nästan hela dagen i soffan och kollat på mumin och pippi
om och om och om igen.....
Några pauser för lite lek. pyssel och annat.

Hon har blivit en riktig mysis lilla fröken<3

Och nu är det dax för att hänga tvätten... Jag jublar av lycka!

....Eller så INTE

Kommentera inlägget här :