Äre dax kanske?!

publicerat i Allmänt;
Idag skulle jag ha varit på synundersökning men ändrade tiden ist
till på torsdag.
Hade ingen större lust idag och bättre att ta de när inte fröken hostar ut
slembollar. (Förhoppningsvis då)

Ska göra undersöknning för körkort... Blääää
Vad ska man med körkort till när de finns kollektiv trafik och man
har 2 friska ben??!!!
De gäller att inte vara lat och bekväm och jag får ju motion så de räcker och blir
över
Många gånger man har traskat i -30 grader, snöstorm och regnväder
Inte värdens roligaste men vadå, de finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder =)


Men har små hitlers som kommer fram ibland så jaa jag SKA ta körkort.......
Tycker jag har all tid i världen att göra de nån gång.... Typ aldrig =)
Jag försöker bara bearbeta min så kallad panikångest jag får så fort jag ens tänker
på att köra bil.
Jag blir liksom inte av med den där spärren som sitter MYCKET långt inne
men jag har ju kört nån gång men de går inte fort kan jag ju säga.
Och känslan i kroppen den är obeskrivlig....

Så ja vi får väl se hur de går den här gången jag har ju försökt ett par gånger
och de är inte första gången jag får göra om allt.
Undersökningar, fixa intyg, papper och allt vad de nu är.
Och nu måste man ju gå handledarkurs oxå. ORKA

nå väl......
Ha en fortsatt trevlig dag =)


Kommentera inlägget här :