Vilken skräck dag!

publicerat i Allmänt;
Äntligen är dagen snart slut!
Fy för denna dag....
Imorse när jag kom till tandis tog dom en röntgenbild och den visade att jag hade en
fruktansvärd "stygg" inflammation så jag fick 2 alternativ.

  1. Spola rent och dra tanden imorn..
  2. dra tanden omedelbart!
Okej... Jag hade ju helst velat sluppit bägge alternativen men så funka de inte.
I samma veva som jag sa dra tanden NU så brast jag i gråt och börja skaka och hoppa...
Tur man har underbar tandl och assistent!

En MASSA bedövning och sen började projekt dra tand!

Usch jag ryser, de gjorde absolut inte ont men obehagligt och jag va sjukt rädd
Eva (assistenten) tårkade tårar och höll handen medans tandl böjde, bände och drog bort den.

Tur att de knappt tog 5 minuter....

När jag väl kom hem efter att hämtat emilia så började de göra en aning ont, inflammationen är ju kvar
och lägger sig så småningom och sen gör de ju ont för att dom har tagit bort en tand vilket säger sig självt.

Medans jag har legat som ett överkört djur så har sven fått ta allt ansvar idag.
Emilia,Sven , anna och Jonas har ätit pizza själv fick jag sitta och titta på och dregla...

Jag längtar efter kaffe, cigaretter (ej rökt sen kl 9) få äta ordentligt och att allt
blir som vanligt i munnen! Jag är utsvulten och törstig....

Men nu är de gjort iaf! Och jag vill inte göra om de... Dock har jag ju 3 visdomständer som
fortfarande inte kommi upp.... :S

Kommentera inlägget här :