Vilken helg, kväll, natt och dag....

publicerat i Allmänt;
Pust...
Ja helgen har varit bra. I fredags var vi hem till svens farbror och åt
mat och sen blev de soffmys. Med andra ord en lugn och skön fredag.
Lördagen gick åt till att fixa inför homepartyt...
Och de va en MYCKET rolig och trevlig kväll må jag säga!!

Fler såna kvällar.
Därimot mådde man dessto sämre igår med andra ord döende... Men helt självförvållat!
Emilia kom hem vid 6 tiden, dock en ledsen emilia. Började klaga att hon hade ont i örat =(
Så klockan 20 åkte vi på akuten och ja mycke riktigt... öroninflammation igen!

Kvällen, natten och dagen har varit skit jobbig.
En fruktansvärt ledsen och hysterisk emilia så någon sömn har man ju inte fått.
Så nu känner jag att jag skulle behöva SOVA!!!

Men antar att de inte blir roligt i natt heller men jag hoppas verkligen att den blir lugnare.
Hon fick med sig citodon suppar som hon ska ta la mä alvedon så i natt va hon faktiskt och svävade
i de blå....

Jag längtar verkligen efter att få sova..... snälla låt mig få sova....

Kommentera inlägget här :