Tillbaka till vardagen...

publicerat i Allmänt;
Så va de måndag och Julen är över.. Lite tråkigt att helgen har gott så
fort, bättre när julen inträffar mitt i veckan. Julen blir så mycke längre.

Men som sagt Måndag och tillbaka till vardan... Hjärtat jobbar och jag har donat på hemma.
Tvättat, handlat och mer där till. Lilla fröken har varit ute mesta dels hela dagen
De blir nog en hel del ute lek nu när hon har ledigt i 2 veckor
nästa vecka ska hon vara med sin pappa och Mia som har tagit semester

Undra vad jag ska göra dåra?!!
Hmmm

Till helgen är de ju nyår och vet faktiskt inte alls vad vi ska hitta på
Känns som att jag bara skulle kunna vara hemma och mysa och äta smaskig mat <3
Svärfar undrade om vi skulle med till fjälls men blir de typ 30 minus ute så blev de inget...
men ja jag vet faktiskt inte skulle som sagt kunna vara hemma!

De tåls att fundera på...
Nu ska jag iaf bädda ner mig i soffan!

Kommentera inlägget här :