Men nu så....

publicerat i Allmänt;
Börjar de likna nåt...
Tog ett par timmar på köpinge idag och handla julisar så nu är det
inte så mycke kvar =)
Tänkte ta de som är kvar till veckan.

Emilias önskelista va inte direkt lång.
  • Bilbana
  • arm klocka
De hade kunnat blivit en billig jul må jag säga men eftersom hon är ända barnet och
en aning bortskämd så blev de ju som vanligt oerhört dyrt och mycke paket =)
Men de är så de ska va <3 Mammas älskling!!

Tog en fika på Finess medans jag vänta på att Sven skulle hämta mig, smarrigt värre
Alldeles strax ska jag gå och hämta emilia hos sin dagmamma, va in på interflora och köpte en
Julgrupp som hon ska få.

Köper alltid nåt till henne när de är jul, sommar o.s.v För bättre dagmamma kan man inte ha!!!!

Nä, sista rycket innan jag ska gå iväg....

Hej så länge

Kommentera inlägget här :