Lördag

publicerat i Allmänt;
Emilia och Sven klev upp sammtidigt imorse så själv fick jag ligga
och sova till framåt 9..eller sova va väl och ta i men små slumra och dra mig iaf.
Är lite svårt att försöka sova när de springer ett busfrö och ropar på mamma stup i kvarten och
tänder strålkastare så ögona pluppar ut för att de blir så ljust...
Men skönt va de iaf.

Idag kunde jag iaf städa upp nere i hallen och Molly hade äntligen lugnat ner sig efter
ett litet traoma igår, för henne va de säkert en nära döden öpplevelse och de värsta hon
säkert kunna tänka sig...

Gick inte att gå i närheten av henne på hela kvällen igår och imorse.. hon sprang i
300 hundra och då menar jag verkligen 300, trodde f*n buren skulle flyga iväg.
De small och dundra i buren så de är ju ett under att den höll!

Emilias pappa och Mad mike kom och hälsa på igår och då hade han med sig Cleya och ja...
kaniner är nog inte så förtjust i hundar om dom inte är van för de va verkligen synd om Molly.
Cleya brydde sig inte om henne så men bara att hon fick syn på cleya gjorde henne totalt
vild!

Men nu är allt i sin ordning igen och Molly har varit uppe med oss i köket
Och att få träffa Cleya va JÄTTE mysigt!! Har inte träffat henne på flera månader och
hon va så olik sig... Alldeles kol svart i pälsen. Min fina cleya!! <3

Emilia har klätt på sig och gett sig ut i snön hon va smått rastlös ett tag så utelek är perfekt!
Senare i eftermiddag ska vi hem till svärföräldrarna och äta så mer än så kommer de nog inte
bli den här dagen =)

Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja de gick ju bra

Kommentera inlägget här :